Michel Baron - Curso de contrapunto riguroso
Galego — Traducción : © Manuel Alberto Vázquez Diz ( sitio: Músicanaescola )

Contrapunto a catro partes

PEQUENAS MESTURAS A CATRO PARTES

A catro partes, estúdianse sobre todo as pequenas mesturas constituídas da seguinte maneira:

un canto dado en redondas,
outra parte en redondas,
outra parte en brancas
e outra parte en negras;

ou tamén:

un canto dado en redondas,
outra parte en redondas,
unha parte en síncopas
e outra parte en negras.

Regra común a este tipo de exercicios e a tódolos seguintes

Se temos medo que sexan demasiado duras certas sonoridades provocadas por choques de notas que forman sétimas ou novenas, poderase observar que estas sonoridades vólvense aceptables, en xeral, se unha terceira parte fai escoitar ó mesmo tempo un intervalo de terceira ou sexta cunha das dúas notas que forman a sétima ou a novena.

Observación: ter sempre en conta as regras xerais relacionadas coas segundas, sétimas ou novenas paralelas.

 

PEQUENAS MESTURAS DE REDONDAS, BRANCAS E NEGRAS

MODO MAIOR

MIDI

MODO MENOR

MIDI
MIDI
 

PEQUENAS MESTURAS DE REDONDAS, SÍNCOPAS E NEGRAS

MODO MAIOR

MIDI

MODO MENOR

MIDI

Active versión cuadros Active versión sen cuadros
Menu da versión sen cadros
  1 - Limiar 11 - Catro partes: especies 1 2 3 4
  2 - O espírito do contrapunto 12 - Pequenas mesturas
  3 - O traballo 13 - Grandes mesturas
  4 - Regras comúns 14 - Florido
  5 - Cantos dados (C.D.) 15 - Cinco partes e máis
  6 - Dúas partes: especies 1 2 3 4 Florido 16 - Contrapunto invertible
  7 - Tres partes 17 - Imitacións e canons
  8 - Especies 1 2 3 4 18 - Bibliografía, biografías
  9 - Pequenas mesturas 19 - Lugares útiles, búsquedas
10 - Florido 20 - O autor   Vos remarques seront certainement utiles !e-mail    © ZIP

HOME

© Michel Baron - Utilización con fins comerciais estrictamente prohibida.
Utilización autorizada con fins personais ou pedagóxicos soamente.
Este sitio está mantido de xeito benévolo e sen finalidade lucrativa.